Natisni Natisni

KLIPING d.o.o., družba za spremljanje in analizo medijev

(15)

Kliping d.o.o. je sodobno podjetje z dolgo tradicijo na področju spremljanja medijev, medijskih analiz in strokovne podpore vsem, ki se kakorkoli ukvarjajo z mediji. S svojimi partnerji ustvarjajo celosten splet storitev, ki ga organizacije vseh vrst potrebujejo za učinkovit management medijskih informacij.

KLIPING d.o.o., družba za spremljanje in analizo medijev

Trubarjeva cesta 79

1000 Ljubljana

Telefon
01 239 12 00
Fax
01 239 13 66
Spletna stran
Kontaktna oseba
Divna Brkić Hendrickx
TRR
SI56 3000 0000 6284 763
(Sberbank d.d.)
Matična št.
2033496000
ID za DDV
SI24622354

Pošljite povpraševanje

Ime
E-mail
Telefon
Sporočilo

Kliping MAP platforma, nagrajena s srebrno nagrado Mednarodnega združenje za komunikacijsko merjenje in vrednotenje (AMEC), na inovativen način poudarja povezanost spremljanja in analize medijskih vsebin. S sodobnimi orodji naročniku jamči preglednost in varnost v svetu medijev.

 

Zakaj Kliping MAP?

 

  • Vse-na-enem-mestu ali prihranek časa in denarja,
  • Spremljanje vseh medijskih virov — klasičnih in družbenih medijev,
  • Najsodobnejša on-line analiza medijskih objav,
  • Orodja za uspešnejše komuniciranje (adreme, hitro iskanje).

 

 

Da bo vaše delo uspešno tudi v tujini, vam Kliping omogoča:

 

  • Spremljanje in analizo medijskih vsebin v vseh državah kjer poslujete,
  • Enotno platformo in vstopno točko za zmanjšanje stroškov,
  • Enako kakovost storitev na vseh trgih,
  • Pomoč in svetovanje v tujih medijskih svetovih.

 

Storitve

Monitoring - spremljanje vseh medijskih virov v realnem času

Medijske vsebine ne izbirajo več virov. Za razumevanje medijskega dogajanja in ustrezne odzive organizacij je nujen celosten vpogled v medijsko krajino, v vse medijske vire. Z novimi tehnologijami tudi sami uporabniki postajajo ustvarjalci medijskih vsebin. Ker Kliping MAP platforma vse vire združuje na enem mestu, se lahko v miru posvetite vsebini svojega dela.

 

Zakaj spremljanje spleta?

 

  • Množična selitev medijskih vsebin na sodobne platforme,
  • Najhitrejše (povratne) informacije iz prve roke,
  • Spremljanje vpletenosti uporabnikov (uporabnik je avtor),
  • Spremljanje najširše družbene platforme komuniciranja,
  • Prihranek časa in denarja.

Medijska anliza

Iz množice podatkov izluščiti relevantne informacije

Moč medijskih analiz izvira iz povezovanju medijskih informacije v znanja, ki uspešno vodijo odločevalce v organizacijah skozi različne izzive poslovanja. Medijske analize predstavljajo tisto dodano vrednost, ki prikaže različne plati medijske podobe, in jih, po vaši meri in vam v pomoč, združi v koristne nasvete pri oblikovanju poslovnih strategij.

Načrtovanje

Najboljša orodja za vaše komunikacijske izzive

Načrtovanje komunikacijskih aktivnosti zahteva vrsto kompleksnih opravil. Zelo konkretna orodja in praktične rešitve v obliki adrem medijev ter novinarjev, arhivske medijske zbirke, različna poročila itd. so pri tem nepogrešljiv pripomoček za doseganje vaših ciljev kot tudi zagotovilo za odličnost pri komuniciranju.

Posvetujte se

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se