Natisni Natisni

MIKROCOP informacijski inženiring in storitve d.o.o.

Vodilni ponudnik celovitih rešitev za brezpapirno poslovanje

(15)

Mikrocop je vodilni ponudnik celovitih rešitev za brezpapirno poslovanje. Z vpeljavo preizkušenih rešitev dokazano zmanjšujejo stroške, povečujejo učinkovitost in izboljšujejo kakovost poslovanja svojih naročnikov.

MIKROCOP informacijski inženiring in storitve d.o.o.

Industrijska cesta 1

1000 Ljubljana

Telefon
01 5874280
Fax
01 5874299
Spletna stran
Kontaktna oseba
Simona Šantl
TRR
SI56 0292 2001 3415 289
(NLB d.d.)
Matična št.
5346410000
ID za DDV
96627751
Ponedeljek
8-17
Torek
8-17
Sreda
8-17
Četrtek
8-17
Petek
8-17
Sobota
8-17
Nedelja
zaprto
Prazniki
zaprto

Pošljite povpraševanje

Ime
E-mail
Telefon
Sporočilo

Dejavnost družbe Mikrocop obsega prodajo celovitih poslovnih rešitev in storitev na področju zajema dokumentov in podatkov, upravljanja poslovnih procesov in dolgoročne hrambe dokumentov. Ponudbo storitev za podporo brezpapirnemu poslovanju dopolnjujejo tudi s storitvami varnega podatkovnega centra.

 

Z individualno obravnavo naročnikov in s celovito ponudbo rešitev zagotavljajo učinkovite organizacijske in tehnološke rešitve, ki v vaše poslovanje prinašajo večjo varnost in omogočajo upravljanje dokumentov skladno z zakonodajnimi zahtevami.

Storitve

Zajem in pretvorba dokumentov

Zajem in pretvorba papirnih dokumentov v elektronsko obliko je prvi korak na poti do brezpapirnega poslovanja.V Mikrocopovih storitvenih centrih izvajajo vse vrste obdelav dokumentov. Z zmogljivostjo obdelave preko 130 milijonov dokumentov letno in s številnimi referenčnimi uporabniki so vodilni storitveni center v širši regiji. Mikrocop je ponudnik certificiranih storitev zajema in hrambe Arhiviraj.si ter spremljevalnih storitev (e-ARS 2014/AS002). Poleg tega zagotavljajo visoko kakovost storitev, kot tudi visok nivo varnosti dokumentov, ki jih naročnik preda v obdelavo v njihove storitvene centre. Visoko varnost zagotavljajo z natančno opredeljenimi postopki prevzema dokumentacije in sistemom revizijske sledi, ki naročnikom zagotavlja sledljivost nad dokumenti.

 

  • Skeniranje dokumentov - zagotavljajo skeniranje dokumentov različnih formatov in količin, nudijo prilagodljiv nivo izvajanja storitev in kratke izvedbene roke.
  • Pretvorba elektronskih zapisov - izvajajo različne konverzije medijev in formatov zapisa. Razpolagajo s tehnološko opremo in znanjem za pretvorbo gradiva v format za dolgoročno hrambo kot tudi za pretvorbo podatkov iz različnih izpisnih list, baz podatkov ali drugih elektronskih zapisov, ki nastajajo v informacijskem sistemu posamezne organizacije.
  • Mikrofilmanje - poleg klasičnega mikrofilmanja izvajajo tudi druge oblike pretvorb, kot npr. zajem dokumentov iz različnih mikrofilmskih medijev v elektronsko obliko in zapis elektronskih dokumentov in podatkov na mikrofilm.
  • Varnostno uničenje dokumentov - uničenje izvajajo skladno s standardi in varnostno politiko ter izdelajo komisijski zapisnik s popisom uničenih dokumentov.

Zajem podatkov z dokumentov

V Mikrocopovih storitvenih centrih razpolagajo z naprednimi tehnološkimi rešitvami za avtomatiziran zajem podatkov iz raznovrstnih dokumentov kot so obrazci, ankete, vprašalniki, naročilnice, računi, ipd. Zagotavljajo visoko kakovost storitev ter prilagodljiv nivo izvajana storitev. Digitalizacijo dokumentov in zajem podatkov z dokumentov lahko izvajajo na dnevni, tedenski in mesečni ravni ali kot enkraten projekt, skladno s poslovnimi potrebami naročnikov. Z uporabo storitev zajema podatkov učinkovito rešujejo tudi težave, ki nastanejo pri obdelavi dokumentov v vrhuncih ali t.i. špicah, ko obseg poslovanja presega naročnikove lastne zmogljivosti za tekočo obdelavo dokumentov.

Digitalizacija knjižnega in tehničnega gradiva

Knjižno gradivo in vezane publikacije zaradi svoje posebne oblike zahtevajo posebno tehnološko in procesno obravnavo, za kar v podjetju Mikrocop poskrbijo z napredno in zmogljivo strojno in programsko opremo ter s posebnimi znanji in izkušnjami.

 

V storitvenih centrih izvajajo digitalizacijo knjižnega gradiva na posebej za to prilagojeni opremi t.i. knjižni skener. Poleg opreme, posebno pozornost namenjajo predvsem rokovanju z gradivom. Dodatno uporabno vrednost gradiva dosežejo z zajemom celotne vsebine gradiva, ki omogoča vrsto novih funkcionalnosti kot so iskanje po vsebini, lažji in hitrejši dostop do informacij vsem, ki jih te vsebine zanimajo.

Informacijske rešitve

Brezpapirja.si

Brezpapirja.si je informacijska rešitev za podporo brezpapirnemu poslovanju. Na voljo je kot storitev v oblaku in v mnogih organizacijah že deluje kot osrednji sistem brezpapirnega poslovanja. Z uporabo rešitev Brezpapirja.si organizacija postane vitkejša, gibčnejša in varnejša. Brezpapirja.si vam pomaga modernizirati opravila, avtomatizirati procese in omogoča sodelovanje.

 

Arhiviraj.si

Arhiviraj.si je zmogljiv, varen in zakonsko skladen elektronski arhiv. Omogoča dolgoročno elektronsko hrambo vseh dokumentov na enem mestu. Tako tistih, ki so bili iz papirne oblike pretvorjeni v elektronsko, kot tistih, ki so izvorno nastali elektronsko (npr. e-računi, e-pogodbe, e-obrazci). Arhiviraj.si je na voljo kot informacijska storitev v oblaku, zato predstavlja učinkovit in ekonomičen način elektronske hrambe. Mikrocop zagotavlja vse potrebne programske rešitve in zmogljivo informacijsko infrastrukturo za elektronsko hrambo, pooblaščeni uporabniki pa do sistema dostopajo preko varnih spletnih povezav. Storitev, poleg visokih varnostnih standardov, zagotavlja tudi skladnost z veljavno arhivsko zakonodajo. Hrambo dokumentov v sistemu Arhiviraj.si izvajajo skladno s potrjenimi notranjimi pravili, storitev pa je certificirana pri Arhivu RS.

 

Double Backup

Double Backup je spletna storitev, ki vaše podatke zanesljivo varuje pred trajno izgubo. Enostavna, varna in zanesljiva spletna storitev omogoča sistematično in samodejno izdelovanje varnostnih kopij, njihovo varno hrambo v podatkovnem centru Mikrocopa in enostavno obnovo podatkov, ko jih potrebujete.

 

Svetovanje

Organizacijam svetujejo pri vpeljavi brezpapirnega poslovanja in prenovi procesov upravljanja in hrambe dokumentov. Pri tem sledijo preizkušeni metodologiji, s katero vam pomagajo uvesti učinkovitejše postopke upravljanja dokumentov ter ustrezno informacijsko podporo, skladno z veljavno zakonodajo.

Podatkovni center in klasična hramba

Podatkovni center

Zmogljiva, varna in visoko razpoložljiva informacijska infrastruktura v podatkovnem centru Mikrocopa je namenjena poslovnim uporabnikom, ki želijo sistemske kapacitete vzpostaviti zunaj lastnega informacijskega okolja z namenom zagotavljanja višje stopnje varnosti in zanesljivosti delovanja. Nudijo: najem virtualnih ali fizičnih strežnikov, najem prostora za kolokacijo, postavitev lastnega podatkovnega centra v poslovnem objektu Mikrocop.

 

Klasična hramba

S sistematično ureditvijo papirnega gradiva omogočimo preglednost nad obstoječim dokumentarnim gradivom in vzpostavimo zanesljiv sistem za upravljanje z arhivskim skladiščem, ki natančno določa postopke ravnanja s posameznimi vrstami dokumentarnega gradiva. Mikrocop v sklopu svojih storitev naročnikom nudi prevzem dokumentarnega gradiva v hrambo in upravljanje. Prostori, v katerih je shranjeno dokumentarno gradivo, so opremljenimi s sodobnimi sistemi za tehnično varovanje in ustrezajo zakonskim predpisom o načinu in pogojih hrambe dokumentarnega gradiva.

 

Posvetujte se

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se